Στόχος των
συνεδριών ειδικής διαπαιδαγώγησης αποτελεί η αποκατάσταση των ειδικών
μαθησιακών δυσκολιών της ανάγνωσης/κατανόησης, της γραφής/γραπτής έκφρασης και
των μαθηματικών. Κατά τις αρχικές συνεδρίες πραγματοποιείται αξιολόγηση των
δυσκολιών του παιδιού ώστε να προσδιοριστούν οι στόχοι του προγράμματος. Αφού
διαμορφωθεί ένα εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πλάνο για το παιδί, στο οποίο
λαμβάνεται υπόψη η αρχική αξιολόγηση και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε
μαθητή, ξεκινάει η διαδικασία επίτευξης των στόχων. Στις συνεδρίες ειδικής
διαπαιδαγώγησης διδάσκονται μνημονικές τεχνικές και διαφορετικοί τρόποι
επεξεργασίας και απομνημόνευσης της σχολικής ύλης ώστε να αξιοποιούνται τα
δυνατά σημεία κάθε μαθητή και ο τρόπος που μαθαίνει. Ακόμα, πρέπει να σημειωθεί
ότι δεν ακολουθείται η σχολική ύλη της τάξης στην οποία βρίσκεται το παιδί,
αλλά γίνεται «γέμισμα των κενών» από προηγούμενες τάξεις. Η επίτευξη ενός στόχου μπορεί να διαρκέσει
από μερικές εβδομάδες έως αρκετούς μήνες.